Společnost AVL nabízí ucelenou řadu výrobků, určenou pro testování široké škály vozidel, od motocyklů až po nákladní vozidla, v jednoosém nebo dvouosém provedení, používaných v různých testovacích aplikacích dle konkrétních požadavků zákazníka.
Porsche, Germany
Ford, USA/Germany/
BMW, USA
Daimler, USA
BMW, Germany
Emitec, Germany
Beru, Germany
Opel, Gremany
Alpina, Germany
Renault, France/Romania/Korea/Brazil
Denso, Germany
FIAT, Italy
BOSCH, Germany
SMVIC, China
VRDE, India
NATRIP, India
NAST, China
Toyota, USA
Honda, China
Chery, China
Audi, Germany
Bajaj, India
Ducati, Italy
Faurecia, France
FAW Technical Center, China
Fiat, Italy/Brasil
Ford, Australia/Germany
Freudenberg, USA/Germany/Korea
GM DAT, Korea
Goodyear, Luxemburg
Hyundai Mobis, Korea
IAC Tennex, UK
Mercedes Benz, Germany
Toyota, USA
Visteon, USA (na bázi Meidensha)
GMDAT, Korea (na bázi Horiba)
Daimler, Germany (na bázi Schenck)
Ford, Australia (na bázi RealTime)
Opel, Germany (na bázi Schenck)
BTU, Germany (na bázi Hofmann)
Mezinárodní legislativa předepisuje pro vozidlové zkušební dynamometry, určené k analýze výfukových spalin, tak detailní požadavky, že pro toto odvětví vznikla celá samostatná skupina norem. Standardní válcové dynamometry AVL jsou navrženy právě pro účely analýz výfukových plynů. Na základě jejich přesnosti a rozšířenosti jsou tyto systémy používány i pro certifikaci analýz výfukových plynů.
Testování pomocí nájezdu určitého množství kilometrů představuje důležitou součást vývoje a schvalovacího procesu vozidel a jejich jednotlivých součástí. Hlavním zaměřením dynamometrů pro nájezd kilometrů je testování odolnosti vozidel.
Stále rostoucí složitost systémů řízení pohonných jednotek a úzká interakce řídicí jednotky motoru a převodovky (ECU a TCU) v kombinaci s emisními právními předpisy zpravidla vyžadují zahrnutí testování na dynamometrech do procesu výzkumu a vývoje.
Hlavním účelem akustických a vibračních testů je snižování hlučnosti a zajišťování kvality v interiéru a snižování vnějšího hluku vozidla. Odezvy podvozku lze vyhodnocovat pomocí simulací použití různých pohonných zařízení a tlumících prvků. Stabilní podmínky okolního prostředí ve spojení s aplikací přesně simulovaných silničních zatížení umožňují vysoce efektivní řešení problémů na dynamometru. Výměnné povrchové elementy na válcích dynamometru umožňují simulovat reálné silniční textury.
Testy elektromagnetické kompatibility je možno rozdělit do dvou skupin:
Testy odolnosti v EMC komoře jsou charakterizovány zpravidla třemi veličinami:
Společnost AVL má více než 25-letou zkušenost se stavbou zkušebních zařízení pro testování elektromagnetické kompatibility. Společně s přesnou simulací jízdních podmínek je klíčová i orientace vozidla vzhledem k vysílací a přijímací anténě.
Se speciálními zákaznickými řešeními, jako např. klimatické větrné tunely, klimatické komory, testování jízdních manévrů atd., má společnost AVL rovněž dlouholetou zkušenost s ověřenými referencemi po celém světě.
Společnost AVL má rovněž bohatou zkušenost v oblasti modernizace existujících válcových dynamometrů, a to jak vlastních, tak jiných výrobců. Naše osvědčená a ověřená řešení, realizovaná po celém světě, jsou zárukou možnosti nákladově efektivních rekonstrukcí.
Pokud jste v aktuální nabídce nenašli vhodnou pracovní pozici, můžete se zaregistrovat do naší databáze uchazečů zde.
Každý úspěch má začátek. Zašlete svoji žádost ještě dnes.