AVL


Přístup AVL

Společnost AVL nabízí ucelenou řadu výrobků, určenou pro testování široké škály vozidel, od motocyklů až po nákladní vozidla, v jednoosém nebo dvouosém provedení, používaných v různých testovacích aplikacích dle konkrétních požadavků zákazníka.


Jednoznačné výhody


Reference

AVL ROADSIM INLINE / MIM

Porsche, Germany
Ford, USA/Germany/
BMW, USA
Daimler, USA
BMW, Germany
Emitec, Germany
Beru, Germany
Opel, Gremany
Alpina, Germany
Renault, France/Romania/Korea/Brazil
Denso, Germany

AVL ROADSIM EMC

FIAT, Italy
BOSCH, Germany
SMVIC, China
VRDE, India
NATRIP, India
NAST, China
Toyota, USA
Honda, China
Chery, China

AVL ROADSIM NVH

Audi, Germany
Bajaj, India
Ducati, Italy
Faurecia, France
FAW Technical Center, China
Fiat, Italy/Brasil
Ford, Australia/Germany
Freudenberg, USA/Germany/Korea
GM DAT, Korea
Goodyear, Luxemburg
Hyundai Mobis, Korea
IAC Tennex, UK
Mercedes Benz, Germany
Toyota, USA

AVL Modernizace

Visteon, USA (na bázi Meidensha)
GMDAT, Korea (na bázi Horiba)
Daimler, Germany (na bázi Schenck)
Ford, Australia (na bázi RealTime)
Opel, Germany (na bázi Schenck)
BTU, Germany (na bázi Hofmann)


Účel

Emisní testování

Mezinárodní legislativa předepisuje pro vozidlové zkušební dynamometry, určené k analýze výfukových spalin, tak detailní požadavky, že pro toto odvětví vznikla celá samostatná skupina norem. Standardní válcové dynamometry AVL jsou navrženy právě pro účely analýz výfukových plynů. Na základě jejich přesnosti a rozšířenosti jsou tyto systémy používány i pro certifikaci analýz výfukových plynů.

Testování množství najetých kilometrů

Testování pomocí nájezdu určitého množství kilometrů představuje důležitou součást vývoje a schvalovacího procesu vozidel a jejich jednotlivých součástí. Hlavním zaměřením dynamometrů pro nájezd kilometrů je testování odolnosti vozidel.

Testování při výzkumu a vývoji

Stále rostoucí složitost systémů řízení pohonných jednotek a úzká interakce řídicí jednotky motoru a převodovky (ECU a TCU) v kombinaci s emisními právními předpisy zpravidla vyžadují zahrnutí testování na dynamometrech do procesu výzkumu a vývoje.

Akustické a vibrační testování (NVH)

Hlavním účelem akustických a vibračních testů je snižování hlučnosti a zajišťování kvality v interiéru a snižování vnějšího hluku vozidla. Odezvy podvozku lze vyhodnocovat pomocí simulací použití různých pohonných zařízení a tlumících prvků. Stabilní podmínky okolního prostředí ve spojení s aplikací přesně simulovaných silničních zatížení umožňují vysoce efektivní řešení problémů na dynamometru. Výměnné povrchové elementy na válcích dynamometru umožňují simulovat reálné silniční textury.

Testování elektromagnetické kompatibility (EMC)

Testy elektromagnetické kompatibility je možno rozdělit do dvou skupin:

  • testy určené k měření elektromagnetického vyzařování testovaného subjektu
  • testy určené k ověřování odolnosti testovaného objektu proti elektromagnetickým vlivům

Testy odolnosti v EMC komoře jsou charakterizovány zpravidla třemi veličinami:

  • Síla elektromagnetického pole
  • Frekvence záření
  • Poloha testovaného objektu

Společnost AVL má více než 25-letou zkušenost se stavbou zkušebních zařízení pro testování elektromagnetické kompatibility. Společně s přesnou simulací jízdních podmínek je klíčová i orientace vozidla vzhledem k vysílací a přijímací anténě.

Zákaznická řešení

Se speciálními zákaznickými řešeními, jako např. klimatické větrné tunely, klimatické komory, testování jízdních manévrů atd., má společnost AVL rovněž dlouholetou zkušenost s ověřenými referencemi po celém světě.

Modernizace

Společnost AVL má rovněž bohatou zkušenost v oblasti modernizace existujících válcových dynamometrů, a to jak vlastních, tak jiných výrobců. Naše osvědčená a ověřená řešení, realizovaná po celém světě, jsou zárukou možnosti nákladově efektivních rekonstrukcí.


Nastavení cookies